Så många minnen som fortfarande räcker till

Pratade minnen med dig idag. Saknar dig efter tre oändligt långa veckor. Saknar våra spontana skratt mitt i natten eller våra roliga frukostar. Jag saknar våra sena nattsamtla och hela dig. Jag vet att jag inte skulle överleva utan dig och jag tror jag säger det allt för sällan. Du är halva jag, halva mitt liv och även om du bara fysiskt finns hos mig några timmar i månaden så finns du med mig i mina tankar varje dag. Du är den som förstår mig fast jag bara sagt en tredjedel av meningen och du är den som börjar sjunga samma sång samtidigt som jag eller börjar prata om det jag tänker på. Jag Älskar dig för den underbara, hopplösa, halvdöva, perfekta bästa vännen du är, av hela mitt hjärta och hela min själ.
Puss på dig finis ♥

Fällde en tår vid tanken av ett liv utan dig!



Kommentarer
sean

åh vad du är fiiin iduspidus! skulle heller aldrig klara mig utan dig och det finns nog väldigt lite som vi inte har gjort tillsammans :) börjar gråta av skratt när jag tänker tillbaka på hur fula vi var.. okej är. hoho, älskar och saknar dig med feting mycket!

2011-11-16 @ 15:49:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0