One perfect way to escape...

Sitter och pluggar engelska med en stor Cake pop i min hand, så gick det med den godisstrejken alltså! Min skol dag börjad emed att jag skläpade mig genom skolan med en stor resveska som J skulle låna. Pust tänkte jag, naiv som jag är! nu behöver jag inte släpa på något mer! men tji fick jag då jag upptäckte att jag skulle släpa hem 16 kakburkar! Så när jag äntligen var hemma, utmattad av all möda jag lagt ner, 35 euro rikare och 6 burkar fattigare så stupade jag ner i soffan. Konstaterande: det lönar sig att sälja kakor på bussen. Det var allt. Osammanhängande, konstigt och obegripligt, ciao

Ganska tjusigt tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0