vilken härlig dag!

strosar omkring på marknader i rom med kmeran i ena handen och en glass i min andra! Är allmänt lycklig oh vandrar litigt på med min kära mormor. har tyvärr ingen tilgång till internet, datorer eller andra nymodiheter men jag skall fösöka leta upp ett trevligt internet cafe så ni kanfår en färsk update och inte bara sådant hät tidsinställt blask. Fast jag mst erkänna att uppfinningen tidsinställt inlägg var ett genidrag.
Han tyvärr ingen ipod med mig utan får leva med musiken som spelas av gatumusikanterna! fast det är nog ganska mysigt det med. as ong as de inte är samma tonrad om och om igen. vilket tyvärr skr alldeles för ofta.
Sean gästbloggar förhoppningsvis litet med, det skulle iallafall göra tant jonsson mycket glad. hoppas att ni njuter i kylan för det gör inte jag! All kärlek till värmen, ciao!

en trevlig bild. på driv iksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0