♥fyiskboken

Alfapartiklar, isotoper, joniserandestrålning, fissionlinjespectrum, elektromagnetisk vågrörelse, elementarptiklar, listan kan göras oändlig. Detta är alltså vad jag har spenderat min dag med. Nej, det där var en lögn. Detta är vad jag försökt spendera dagen med. Slutade med att jag har spenderat största dagen framför datorn med Om-fem-minuter tanken liggandes i bakhuvudet. Min Månadsdos av choklad har jag också fått. Duktiga tjejen tänkte fara ut på en länk men den planen lades på is. Nej, imorgon börjar mitt hälsosamma liv. Sockerstrejk i en månad, all fokus på skolan och mycket träning. Så slutar jag förhoppningsvis inte som Mårten gås. wish me luck.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0