Jag springer dit vägarna tar mig

Ipoden är full tankad med en massa bra musik och löparskorna sitter säkert fast på mina fötter. Känns som det kommer bli en trelig tur med Clapton, Reggan och Verro! Skall se om jag lyckas prestera över åtta km :) Imorgon far jag till helsingfors med min kamera i högsta hugg och med höga förväntningar på Ateneum, Kiasma och Fotografiska. Skall bli trevligt at vara lite kulturell! Datorn åker med så säkert slänger jag upp något inlägg!
här ger jag er nu en trevlig löpar låt och det finns faktiskt väldigt få sådana låtar i min spellista då jag mest lyssnar på lite småmysig poppsoulindierock :) varsågoda, belle and sebastian!
!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0