Stadsbesök

Idag genomled jag en mycket trevlig orgentering över stenåkrar och kärr med min lika duktiga vän sanna. Det slutade alltså med att vi gick vilse och snubblade fram över stenar stockar och plumsade i leriga vattenpölar! Dock fick vi bäst resultat av niorna så någon form av talang måste vi ju ha? eller så är det nog bara tur!
Efter allt detta tog jag mig in till staden med en gigantisk väska innehålande rollerblades aka. mitt nya färdmedel och gympakläder. Jag släpade fram den genom hela stan till bagarstugan där jag fikade med min mor. Efter det bar det av till Gefoto där jag fick med mig en mycket trevlig sak. Min mor råkade dock få med sig det så ni får lov att vara nyfikna en liten stund till! säger bara f 2.8 så kanske någon liten själ förstår! Saffransoppa väntar på middagsbordet, Later♥

Gammal bild från bagarstugan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0