Ärade trogna Följeslagare...

...just nu, precis just nu är allting väldigt påfrestande. Det är mycker press med skolan sista halvåret och snart beger jag mig iväg på nya vägar och mot nya vyer. Tiden vill somvanligt och o vad detta låter klichéartat, inte räcka till. Mitt liv springer före mig och jag famlar lite tafat efter det i mörkret. så.
Hädan efter är min blogg enbart för tillfällen som jag verkligen vill blogga. för dagar jag är inspirerad och vill sprida glädje och åsikter. Jag vill inte bli en sur, irriterad, insnöad myggfis i bloggosfären. En gammal tråkig blogg som bara går dagarna i ända och klagar och klagar. Nej. Jag protesterar.
Det står emot alla mina lagar och viljor. så, på återseende kära blogg och följeslagare. kära läsare frivilliga som påtvingade. Jag lämnar bloggen för att sova, och troligtvis återvända när jag vill. när jag känner för det. för blogga gör jag faktiskt enbart för mig. egocentriskt eller ej. på återseende.


Jag säger inte upp mig, jag har bara en kreativ paus eller är lite speed mammaledig, kalla det vad ni vill!
som alltid, med kärlek♥

från en gammal ida... fast ung.... märkligt det där med förändring.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0