Morgondagar

i morgon kommer uppdaten vara på noll eftersom jag beger mig mot moder sveas huvudstad. I min handväska ligger enbart önskemål om plagg och upplevelser. Jag reser med min mor och på "must do" listan står bla. fotografiska museet, Brunkebergsbageriet och Humana samt flera secondhandbutiker. Trevligt värre. Enda saken på önskelistan är riktigt runda solglasögon och hornbågade eftersom jag i all min fräckhet hittills har snott min systers. Det är i princip det vår relation bygger på. Vi älskar kläder, vi köper kläder, vi pratar kläder men främst av allt tar vi varandras kläder. Gräset är ju så mycket grönare på hennes sida. Nu väntar sängen. godnatt folket.
en somrig väl använd bild. för som jag saknar sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0