Nedåt

Spenderade hela fyra timmar i backen idag. Var så skönt att bara få susa fram. Är nog en av de få tillfällena som jag känner mig helt fri, känslan av total viktlöshet i kropp och själ. Jag åkte både bräda och slalom idag vilket var en ypperlig combo. Dock var mina både slalom och snowboard pjäxorna tre storlekar för stora så det gick ju som det gick. Mina kära vänner fick helt enkelt se upp när den tickande bomben kom susandes ned för backen. Efter mina fagra framfarter på Germundö for jag direkt på middag för att därefter titta in hon sean en stund. Var länge sedan jag hade så kul som jag hade idag. Mycket kyla men mycket skratt, dålig humor och några sådär riktigt riktigt fula tabbar.
En gammal skidbild. i siluett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0