duns.

Rubriken är ett intetsägande ljud om något inte alls speciellt. helt ointressant för att vara ärlig. Ett ljud som hördes i bakgrunden till en fin sång helt enkelt. ointressant, tråkigt, alldagligt. Nåja.
så kan man se det. Som min dag iprincip. vi hade gympa och sport, lite projekt en helt onödig lektion och matte, historia han vi även med innan skolan var slut och det var tid för att sätta sig i bussen mot hemmet. Bussresan var som vanligt högljud och livad. ett hopplöst försök att föra en diskution utan att det uppstår en tävling i överröstning.
Väl hemma kröp jag ned i mina gigantiska tofflor och min prickade morgonrock. En kopp te skall kokas innan församlingshemmet väntar på min ankomst. Skall nämligen starta en liten klubb med fyra andra tjejer för barn från åk. 1 - 3 (#gratismarknadsföring). så kom kom om ni är åtta, gillar att pyssla och läser min blogg(#troligt).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0