och det sade bara klick.

Gamla kameror är tveklöst min nya passion. Hittade nämligen två nya riktigt, riktigt fina kameror alá retro anda som nu poserar i min bokhylla. B/w Film 126 efterlyses dock! Hoppas innerligt att det kan komma i min egendom innan 19 februari för då är det ju somsagt sri lanka resan! Om inte kommer kameran användas flitigt  under alla festivaler som jag skall på i sommar!  ser verkligen fram emot sommaren 2012 och som alla andra år förväntar jag mig att det skall bli den bästa sommaren i mitt liv. Troligtvis kommer jag jobba häcken av mig, vara pank, dö halvt här på holmen, få mitt hjärta krossat x antel ggt, bryta förtroenden till mina föräldrar, leva alldeles för lite och sova alldeles för mycket osv. Blir nog en heltvanlig sommar alltså! förutom att i år önskar jag lite extra mycket att sommaren skall bli bäst. men så är jag ju femton då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0