utan snöbetäckt mark. utan norge. utan resa

-we♥it, som en femtiotals idyll, som en jättejättejättefin film vi såg på vägen, An education tror jag den hette-


Kom hem för några få minuter sedan. Inga ord kan beskriva hur fruktansvärt ofräsh jag känner mig! Har åkt bil och båt sedan 08.30 så risigheten är på topp! Första stopp från trysil blev på familjens favoritfik i vansbro. Rabarber-grädde te med underbart alldels färskt nybakt bröd. åh ljuva fina! middag avnjöts på en småkal opersonlig budgetpizzeria och därefter begav vi oss mot Rosella. så nu är jag äntligen hemma, hemma efter 15 timmar! Suckar av lättnad och vrider mig av smärta i sittbenen. tack och godnatt, saknar snön, och norge redan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0