från Nyår

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var firade mitt första Åländska Nyår! Troligtvis hade jag pommac, plastleksaker och gallskrek åt fyverkerierna.


VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag sov hos Celinda efter en nyårsafton firad med stor middag @my place och sedan fyrverkerier på torget!

FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad, te, Lakrits, Salmiak, flatbröd

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
hela Satan i Gatan skivan- Veronica Maggio
Laughing with- Regina Spector
Skinny Love- Birdy
Kvällens sissta cigarett- Veronica Maggio
Dead man Walking- Elin Ruth Sigvardsson



FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Nätshoppa upp hälften av alla mina pengar på Dagmar, Twist and Tango, Samsøe ¢ Samsøe, Acne.. och så vidare.
Köpa en ny kamera med massa fräna objektiv.
Starta ett litet litet barnhem med Sean för att sedan volontärarbeta där.
Resa jorden runt med ALLA mina partygladavänner.

FEM DÅLIGA VANOR
Jag dricker alldeles för mycket tee, MINST fem koppar om dagen
Tetris spelas lite för mycket
Jag biter på mitt lillfinger, pinsamt ofta.
Jag stammar när jag blir nerös eller överväldigad eller bara inte kan få ut mina tankar. Många av mina meningar  avslutas hellaer aldrig utan jag bara litar på att alla förstår haha :')

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Att fota,
Jag fick min första kamera, en Bubbelgummsrosa kompaktkamera julen 2008, sedan något år efter det när jag förstört min kamera med saft köpte jag min nuvarande kamera! en urkass vidrig Sony alpha 200 men den duger, tillfälligt. Satsar på En Nikon D7000 eller Canon 5D mark II, dröm!
Shoppa
mumma för sinnet, vidrigt för plånboken men sålänge pappa betalar så går det bra!
Inreda,
Älskar, älskar bara.
Vänner,
Hänga runt med mina coola brees!
Festa
Dansa runt och runt och runt och glömma omvälden tills kvällen är över. Förlora mig själv i lyckan.


FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Leopardmönstrade sliskiga plagg.
halvtryckta fjärilsmönstrade matbutikströjor.
spetsiga skor.
en kilt
Fashioncorekläder, är bara så inte min stil.
FEM FAVORITLEKSAKER:
Mina Kläder
Datorn
Kameran
Vännerna
Telefonen, ja.. den är alldrig laddad och den är vidrigt ful men visst finns det en liten charm i det hemska föremålet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0