Dopparedan

sitter här i en fåtölj och begrundar den fagra julgranen,
jag påminns då om hur länge sedan det var jag bloggade...
senaste tiden har varigt väldigt psykiskt krävande
och jag har inte mått s bra, prestationsångest etc.
men nu har jag ledigt från skolan och den där prestationsångesten
visar sig vara helt i onödan
med tanke på mina betyg, 8,71!! jag fick b la. en 10:a av VIRTA
i rellan, fatta inte ens Widman( klassens historia proffs) fick en 10:a!
sen fick jag också diplom för årets chicaste av 9:orna fatta vilken självförtroende boost.
längta<r redan efter min bästa kompis Sean, som är påväg till
Filippinerna :D hade så velat följa med men ist far hela familjen till Tanzania på sportlovet.
lägger ut några bilder från Google så får ni se,
och jo ni får vara avundsjuka;

Pangani, här ska vi bo

Vi kmr fara runt till olika natur reservat och se vilda djur.


Kommentarer
sean

HUHU, den där giraffen påminner mig om den där teckningen vi ritade förut =D

kommer sakna dig med, vännen! men nästa gång kommer du med, elr hur?

<3

2010-12-23 @ 18:13:28
URL: http://jeunneseean.blogg.se/
cecce

ÅÅååhhh, ta med mig!!! snälla? :D

och du förtjänar verkligen årets chicaste-titeln/diplomet! I'm so proud of u! ;)

2010-12-25 @ 16:55:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0