sjung om studentens lyckliga dag!

grattis min stora största storebror Axel! och alla ni andra också:)
ja...
helgen spenderades med släktingar, suck... jag det var trevligt, men skönt att få rummet tbx:)
Axel kom hem idag med <3 elin srivet på sin kind, d var bara för härligt.
snart e de väll min tur att stå där, gråta en skvätt för att min aföräldrar e såååå stolta över mig, champane frukost, hålla ett avskeds tal, besvra hela tjocka släkten att koma över hela stora havet för att se mig en dagi 4h, festa som en dgalning och sova 1h!:)

föresten grattis virta?! till bröllpet, hörde att Axel var där! hahah...
full på virtas bröllops fest? WTF?!
qokej en liten bild på virta i hög person:

hahah, humor på högsta nivå!

och Axel, min största bror


kram ida<3


Kommentarer
cecce

Haha, vilka sköna bilder!! ;)

Har Virta gift sig? ojj, d visste inte jag! :D

Grattis till honom då!

2010-06-06 @ 19:26:30
URL: http://sweetdevilcecce.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0