Visste du...

att jag vill ha - Mera sommarlov, Fattar inte att det redan snart är över!

att min senaste kyss - var perfekt

att jag lyssnar mest på - Underbar genialisk Musik

att jag pratar - Mycket!

att jag inte gillar -Falska människor, och ordet köttbulle, FUULT!

att min bästa vän är -Jadu, bäst?

att min första riktiga kyss -var dålig, och duktigt länge sen!

att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen på en!

att kärlek är - Det obbigaste och mest underbara som finns!

att jag gillar att - Umgås med människor!

att jag alltid kommer att - hata att vara ensam

att jag är hemligt förälskad i - Havregrynsgröt! gudars vad gott det är!

att sist jag grät var - för ngn vecka sen

att min mobiltelefon är - billigare än pirkkas blodplättar!

att när jag vaknar på morgonen - skulle jag kunna skrämma skiten ur vem som helst med                                                                     mitt humör(och utseende ;'D)!

att innan jag går och lägger mig - står jag i badrummet i minst en halvtimme!

att idag har jag - tittat på tre olika filmer!

att jag just nu tänker på - en mycket speciell person:)

att i kväll ska jag - göra ingenting!

att i morgon kommer jag - Gå på förhandsvisningen till Iris och kommer vara först att få                                                          se nya bio savoy, den ni! ;D

att jag hoppas - på att det blir som jag vill med olika människor!

att jag verkligen vill - Träffa mina fina vänner och hitta på ngt bättre än att sitta framför                                                  datorn och träffa andra fina människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0