Good Morning Sunshine

åh vad glad jag blir när solen äntligen lyser! Nu skall det fotas och fixas! ÄNTLIGEN bra ljus. blir så glad! gad, glad, glad! liksom sprudlande superlycklig! C kommer snart hit med så fotograf har jag också! Gårdagens projekt skall dokumenteras och snart borde bilder dyka upp! Dagens största nedåt är att jag måste packa idag men inte skall man sörja för det.. Jag åker iväg till norge imorgon! Skall åkas slalom och träffa kusinen, blir nog bra! Destination Trysil står förhoppningsvis för en solig vecka med snö i mängder! Nu skall jag baka vidare på ett underbart Valmobröd utan valmofrön(vårt skafferi var alldeles förfärligt vamofrölöst)! Ciao
tihihi, jaa såär söt kan man  ju vara ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0