http://www.no-life.com

Detta är en grej jag hittade på en blogg, ett så kallat avskedsbrev. Det går ut på att byta ut namnen i historien mot dem man har i sin kontaktlista i mobilen, man ska trycka och släppa och ta den person som man släpper på.

Mitt avskedsbrev.


Kära John Eriksson. För det första vill jag säga att Morfar är den bästa vän jag haft, och att Mathilda är helt dum i huvet.



Mina sista önskningar är att Sean och Sofia gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Jocke får ett lyckligt liv tillsammans med Lotta
.
Jag vill säga tack till Angelique för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jenny.



Mitt liv har bara gått utför sedan Otto tog sitt liv.



Snälla Celinda, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Pappa och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Sanna som kommer i 130 km/h på en trehjuling.


Jag vet att Faster Ann kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.



Mitt sista och största tack går till Julia Andberg för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Julia Johansson och Mamma och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen
Lucas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0