Gästblogg

Nejmen tjenare hejsan!

Jahapp, nu har jag, Celinda, fått äran att gästblogga här i Idas lilla vrå. Så, jag ska väll börja då eller något sådant..?

Ida e på stugan just nu, vilket ni kanske är medvetna om, annars vet ni det nu. Hon säger att det är duktigt tråkigt där, men hon har ju iallafall sommarlov? Själv ska jag jobba två veckor till, innan jag får ynka tre veckors sommarlov. Kul. Men nu ska jag sluta gnälla över mina problem, och fokusera på att detta inte är min klago bok, utan faktiskt en sjukt härlig tjejs blogg!

Ida och jag har känt varann sen dagis, och har alltså känt varann i över nio år. Det har lett till att hon är en av mina närmsta vänner, vilket jag är väldigt tacksam över! (okej, nu är det verkligen en riktig gästblogg, jag bloggar om hur vi lärde känna varann.. Classic, huh?)

Nu skulle jag i vanliga fall slänga in en härligt barnslig bild på oss antar jag, men iom att jag har en helt ny dator, har jag inte en endaste bild på oss, så det får bli en cambild, för första gången någonsin för min del..!




Lessen för dålig cam bild, och riktigt trött min, men ja... jag e kort och gott sagt just det, trött.

Ha det bra allihopa som har orkat läsa såhär långt! Och alla andra för den delen.

Pusshej!
ps. Ida dör av tråkighet på sin stuga, så ett mess elr ett samtal till henne kanske är uppskattat? (a) annars bara en liten snäll kommentar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0