tusen gånger om

Jag ber om ursäkt.
tom blogg i fem dagar, är hysteriskt dåligt.
Tyvärr ha jag varit lite upptagen, jag har pluggat och prioriterat skolan(vilket jag borde göra nu) och igår drog jag en tand, jippie! var bland det vidrigast jag gjort. Trots att tandläkaren gav mig tre bedövningssprutor räckte det inte, utan min läpp var som en avdomnad fiskmunn och jag måste nyp mig i armen för att inte gråta av smärta. jag lyckades inte.
en annan ursäkt är att jag varit way to busy thinkin about min tandställning! kan bara jubla.... blir alltså offecielt hajen med lite bing om några månader. Behöver lite uppiggning då jag på allt detta blivit magsjuk. Kan bara säga att paketet mövenpickchokladglass kommer ta slut snabbt.
Ett stort grattis till Siri min fina vän som var med i FRIDA den här månaden, du förtjänar det verkligen, saknar dig ♥:)
kvällens fråga, kommer jag vara söt i tandställning? här har ni svaret:
rawr.


Kommentarer
siri

åhh tusen tack fina ida, saknar dig med!! <3

har massa plugg och annat just nu, men vi måste se till att ses snart :)

(och svar på frågan: klart du blir söt i tandställning, du är snygg i allt!)

2011-10-29 @ 10:44:17
URL: http://shal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0