staden snurrar runt av liv

Helsingfors har stått för underhållningen idag. Kiasma och en massa små caféer samt nilssons och stockman. Seppelä där jag aldrig brukar hitta något hade en massa härliga lite små preppyga sextiotals klänningar, Jag hittade en riktigt fin svart basklänning som tyvärr var lite stor men jag trotsade det och köpte den ändå! Gangstan som jag är! Köpte ett par nya skor på nilssons, tvättäkta Dr. Martens som jag suktat efter i åt och dar! Äntligen! bilder kommer nu, tvätta borrt smiket och skriva klart min uppsats! (min moster har nämligen lekt makeup artist på mig! gillar resultatet, lite uppklätt kanske men det spelar nog ingen roll!) resultat↓

nr ett

-nr två!(♥♥♥♥den låga hästsvansen med den slickade sidobenan)

förlåt för risiga webcam och stonefaceiga bilder! lev med det!



Kommentarer
siri

alltså idaaaa, herregud vad du ser bra ut! :)

2011-09-04 @ 22:19:56
URL: http://shal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0