Sann anda

Har hängt med sean hela kvällen och diskuterat P&L samt coola kläder. Käns så oändligt länge till 26 juni, förstår inte hur jag skall klara av att vänta! Är som ett litet barn i väntan på tomten! Grävde runt litet i boden och hittade mycket och mindre fint. Skall sys, sprättas och klippas så blir det nog ett bra resultat. Delvis ett par u n d e r b a r a  randiga byxor som skall sys om i förhoppning om att ha två glödheta klädveckor på Sri Lanka. Önska kostar ingenting, som jag så fint fick lära mig som liten. Jag lyckades även förstöra ett par gamla rariteter till glasögon, ända från åttiotalet, för att bli ett par Fett snygga glasögon. Hej sommarens collase brills! Käner på mig att mitt framtida klädår kan beskrivas med de här orden: Fransar, Hippie, SecondHand, Solglasödon, Ala Rebecca And Fiona, Buffalos, Hoodie, Upp rullat, Nedrullat, Personligt, Unikt.
Säger bara, P&L 2012 TAGGA, TAGGA, TAGGA!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0