svackor och sådant

Just nu känns livet väldigt tungt. Har många viktiga beslut att fatta, beslut som påverkar mig och min framtid. Jag är väldigt osäker i mig själv när det gäller detta och min egen erfarenhet är att det inte alltid blir rätt utan oftast väldigt väldigt fel. Så. jag tvivlar och tvilar. Vrider och vänder på möjligheterna för att hitta det bästa alternativet. Jag känner mig så borta, så djupt försjuken. Som om jag gömt mig, bort från min personlighet och så också mina persomliga problem. men så kom du och rev och slet. Du drock i trådänden i allt det som nystat in mig och fick mig att snurra. Att tappa greppet. Bryta mina egna lagar och normer. Det omöjliga osannolika hände. Mitt fotfäste är borta och jag faller högt ovanför avgrunden, alldeles för snabbt och marken är alldeles för hård. Jag vacklar i mig själv. Är så osäker öve rdet mesta men nu hoppas vi på bättre tider. vill få bättre tider, skall få bättre tider.


Kommentarer
JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Alltid kul med bra/dålig kritik (: Hoppas du har en super torsdag! Kram

2012-02-16 @ 12:04:11
URL: http://bedeliciious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0