A Hint

Tapeterna i mitt rum, säkert bekanta för många men vi har haft dem i ett par år. Tycker fortfarande de är jättefina men strålar inte riktigt äkta sann kärlek för mig. Nästan bara. Känns som hela mitt rum är en evighet ifrån att färdigställas. Väntar på att färgen på min tavla skall torka innan jag kan fortsätta med den. Tavellister skall sättas upp, så som gardiner och tavlor. Tecken skall fräsas ut och tavlor skall somsagt målas, foton skall skrivas ut och kuddar skall fixas. Jag skall införskaffa en stor koffert till sängbord och billiga kopior som inte kostar kopiöst mycket skall inhandlas. men först skall jag sova lite, dricka lite mera te och blogga lite till. Mit liv i en tragisk mening. Kramar, Pussar, Kyssar, Flirtar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0