Ala' Floyd

Lördag. kväll. 18 februari, tillbringar jag och far med en liten tribute to pink floyd! vi diskade och strök skjortor i takt med Dark side of the moon och jag måste erkänna att de är väldigt inspirerande. Min far medade dock att det var en synd att kalla dem musik utan det var mer kultur! Pink Floyd är alltså Fars självklara favorit och globen -86 med mor var konserten han såg. Måste erkänna att jag är lite smått avundsjuk. Även om det inte är vad jag vanligtvis lyssnar på. Är fruktansvärt sugen på att skaffa en LP-spelare och börja lyssna på gammla som nya Long Play skivor som det så fint heter. skall snacka ihop mig med far och eniro sklart för att hitta något fint!

favoriten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0