Fly me to the moon

I detta fall stämmer inte rubriken riktigt då jag snarare far till solen! Nu, äntligen kastar jag mig på flyget mot Sri Lanka med ett litet stopp för Quvait City. Skall bli så underbart skönt att få komma iväg till värmen, glädjen och kokosdrinkarna! Kameran hänger självklart med och nästan för mycket kläder, har en stigande oro innom mig för viktgränsen på knappa femton kilo. Hoppas på ett mirakel helt enkelt. Flygresan går på 5 + 5 timmar, en myggfis i rymden? knappast. Speciellt inte när jag är flygrädd och klaustrofobisk, bereder mig psykiskt på tio plågsamma timmar i helvetet med krampande rumpa. Min krigsskadade rumpa som lider efter fredagens basket kommaer alltså vara helt stendöd. Så jag beklagar mig i dessa trevligheter samtidigt som jag säger hejdå kylan, kyss och kram och adjö!


Kommentarer
cecce

kmr sakna dig, ha det så himmelens bra där borta i värmen, och du måste faktiskt sola lite för mig med! >:D <3

2012-02-19 @ 18:13:00
URL: http://sweetcecce.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0