Något opublicerat.

Skrev ett inlägg den sextonde februari som inte publicerades, passar därför på att publicera det nu istället och förhoppnignsvis funkar det!
Bytes annons,
Sökes: 126 film, canon 5d mark II till drömpris, rikedom, makt, ära, fred, Buffalos, en artonårings möjligheter, takvåning på manhattan, vindsvåning på bakers street, Biljetter till en R&F konsert, sommar och sol, den perfekte mannen.
Erbjuds: En svettig gammal socka, några ruttna cashew nötter, en tom plånbok från PrimArk med värde 2£, en olycklig värld, vinter.
Ironi i all ära men om någon vill byta så snälla kontakta mig! mina dagar består av cravings och cravings! ♪Blir alldrig nöjd, alldrig nöjd♪... Lite av detta skulle kunna bli mitt iallafall. Även om jag kanske inte behöver allt, men lite kärlek, lite makt och lite pengar skulle inte sitta helt fel!Tack
Och grattis Siri som fyller Sexton idag! (detta blev dock något i efterskott eftersom inläget vägrade publiceras! förlåt) Hon är så fin och snäll och sött och trevlig på alla vis ocjh jag har en känsla av att vi kommer ha en super sommar tillsammans! Delar många sommriga minnen med dig, så grattisgrattis,grattis!


Kommentarer
siri

tusen tack fina ida :) hoppas på ännu en oförglömlig sommar..!

2012-02-26 @ 14:38:36
URL: http://shal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0