Tomorrow's going to be a party night

hello dålig uppdatering! som sagt ↑ så ska jag och tälta imorrn (Y)
det blir Jag, Sanna, John & Lucas:) denna veckan har jag varit på sanna och julias spök fest♥ det var Jättekul.
sen har jag åkt rolleblades, simmat på nabben, träffat sean m.m.

imorgon blir det stan med Sanna bannannna:P
ska köpa lite grill saker... Just det! I februari blir det tanzania med familjen,
Anledningen att vi far till just Tanzania(som för övrigt ligger granne med kenya i Africa) är att mamma är "uppvuxen där.vi ska antagligen vara en vecka vid kusten och en vecka i olika nationalparker och vid världens ex. högsta berg Kilimanjaro(Y)
lite bilder som för övrigt är tagna från google:/ hade inga själv... konstigt?!

flamingon

såhär kmr vi bo:)
kram ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0