I Norge:D

och øhej! hær bloggar jag nu i norge på emilies PC:)
idag setg jag upp kvart i sju :O
vi kørde till strømstad dær vi stannade lite,
jag så HAPPY FEET hela vægen:)
ja, jag vet de e en "barn film" men tittar man med lillebror så gør man,
i strømstad tog vi båten øver till ngt random plase
i norge, mitt norge, ack fagra och vackra...
Nej nu kom jag av mig, jag køpte IFA i tax freen
och åt en pepperoni panini.
jag har det jætte kul hær, i gøteborg har farmor och farfar fått en ny hæst,
han heter Emanuel och ær en minishettis(stavning?).
han e ca. 90cm. till manken... Naw, han e jætte søt:)
sen har dom gamla malin, hon e ca. 1.20m.
jag e helt førælskad i emanuel, han e såå søt:D
som sagt skriver jag i norge, så jag har inte det "normala"
svensk(-ålændska) alfabetet, æ=ä  ø=Ö, ngt annat ær det inte:)
aja vi ses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0