jag har tråkigt

Hej! idag har jag haft barnkalas somsagt( asså inte jag då utan min lillebror)
fotade litet oxå och typ så har jag agerat lektant
åt 14 hyper aktiva 7åringar, aja sånt får man leva med
nu ----> läxor (ska iallafall försöka tänka på hissa provet som jag missa)
och sen så tror jag att jag ska lacka om mina naglar + plugga på fysikprovet!!

men idag tänkte jag ta upp ett lite anorlunda ämne,
nämligen *dödsalvarlig* nätsäkerhet...
bla,bla,bla,bla,bla,bla,
bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla,bla...

så nu har vi pratat om det en stund kan vi gå vidare med ett lie roligare ämne nämligen:

*trumirvel*


jag ska rida imrn! Arri, hon e en jätte fin brun-beige häst
nu måste jag gå och plugga somsagt så kram
ida<3

p.s. jag vet inte varför halva inlägget blev med kursiv stil
och jag dampar jätte mycket på att jag inte kan
få bort det d.s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0