lillebror

jag tillägnar detta inlgg
till min busiga söta idiotiska
halvdumma sockersöta
snälla artiga
snoriga ungjäveliska
lillebror

han kom hem idag från h:fors...
inser inte hur mycket jag saknat
honnom, så söt och så gullig
aja till alla er som inte har en
okej vissa stunder hatar jag honom
men han e ju så söt när han sover
men ett gott råd:

väck inte honom när han sover genom att hälla vatten på honom
(tro mig jag vet)
klaga inte på honom när han spelar och inte vill äta.
retas inte. kort och gott den meningen säger allt igentligen



lite suddig men det är den bästa bilden jag har tagit på honom
eller kanske den här:



med det avslutar vi och säger hejdå
hejdå ida<3



Kommentarer
Sean

tobbe är lätt coolast!

hehe

2010-03-26 @ 21:19:40
URL: http://jeunneseean.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0