I skolan...

... är jag nu, för min dag är så tråkig. alla elever sitter och sover på lektionerna för det är onsdag! jag känner mig som en grotesk gammal tant i fula stickade tröjor som sitter och virkar hela dagarna... Mormorsrutor.
idag kommer min söta mormor och hälsar på, då känner jag mig verkligen yngre oxå. Nä... min mormor är en jättesöt, 173cm,. lång 68 åring! kärlek :)

igår var jag sjuk, det var tråkigt. dessutom snöade/slaskade det, då blev det ännu tråkigare. sedan knäppte ja på tv:n och så satt jag själv i soffan oc deppade, jag tittade på Oprah! nu är det tantfaktor, och så gick jag omkring i mina fårskinnstoffler och min stikade kofta. är jag gammal egentiligen eller? sedan försökte jag virka lite oxå.
hejdå mina gullrumpor,
kyssar från

ida alias. anna-gerda sjöbjuggsson


Kommentarer
Tilda

HAHAHAHAHA! Min mamma sitter just nu i en stickad tröja och virkar just mormorsrutor! xD

2010-11-10 @ 18:55:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0