you are only a few miles away but i still feel soo lonely

hej, idag deppar jag! festen var jätte kul igår, så det är lite konstigt! men, men.
kvällen bjöd på film och middag. och till er som inte vet så hade cecce o jag halloween middag:D
saknar en massa människor. så jag får se hur jag mår ikv.! gråter väll snder eller ngt!
aja! hoppas ni andra haren trevlig fortsatt söndag, (om det går) ska försöka att inte deppa över livet, men vissa dagar känns tyngre än andra. lite tårar blir väll spillda, men jag är fortarande så otroligt lycklig över alla nära och kära som finns där för en! älskar er, tack för en välbehövlig kväll!
kram


Kommentarer
simone

sv: ikväll, hinner inte riktigt gå igenom kommentarerna nu :)

2010-10-31 @ 16:15:38
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0