blogg paus!

uuucsh, nu blir jag snart ledsen!
jag kanske ska å ut på stan och skrika:
-JAG BÖRJAR MED ATT PROTERTERA,
SÅ NI KAN KOMENTERA!!
(oj, trodde inte jag var så dålig på att rimma)
men men iaf. om ni inte börjar komentera snart(hot, hahah)
så stnger jag bloggen! och då kanske jag blir deprimerad och tar livet av mig,
och det vill ni väll inte!? eller?

hhaah nej, skämt osido!(ossido? osido, åsido?)
jag tänkte bara säga att om jag börjar blogga lite mer! komenterar ni då?!
aja okej, men idag har jag iaf. varit sjuk(igen)
och druckigt massvis med varmchoklad( igen)
och snutit mig jättejättejättejätte mycket(igen)
oj nu börjar jag låta som forest gump!!

aja, tänkte bara säga attt jag tkr ni borde komentera
tjingelixen! ida


Kommentarer
linnea

Man bloggar ju inte i syfte att bara få kommentarer. Om man skriver om något bra/intressant kommenterar ju folk bloggen men det är ju inte " jag slutar blogga om ingen kommenterar" för man bloggar oftast inte bara för att hoppas få nån kommentar.

2010-09-16 @ 17:59:38
ida

jo... du har rätt, trodde du fattade att jag skoja!!

jag menar det var ju lite uppenbart:

-hahah, nej skämt osidå...



jag tyckte bara att när man har endel läsare, varför komenterar ingen!! jag skrev aldrig ''jag slutar blogga om ingen komenterar'' utan om man läser hela inlägget så kanske man förstår, Lr?

2010-09-16 @ 18:11:35
URL: http://idafeliciia.blogg.se/
cecce

Okej, jag ska försöka kommentera lite mer ;) hehe, men du skulle ha varit med på filmen idag! den va jättebra! :D

2010-09-17 @ 20:54:42
URL: http://sweetcecce.blogg.se/
Tilda

ofcourse my horse jag tänker börja kommentera! :)

2010-10-15 @ 12:17:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0