the day of fifth september

imorgon ska jag lattja med Sean på stan!
det blir inge ridning imorgon för alla människor är borta på kloten!
men men, det händer!! synd bara, jag som har köpt nya grejjs, jaja!
det blir en snabb fika och införskaffning av..* trudelutt*
... mjukisbraller!

efter kloten tror jag vi skulle sjoppa(hahah Sj) lite i västerås,
ska köpa en ny Foundation, träningsskor(kanske!) och ngn Nice tröja:)
imorgon ska jag verkligen ta tag i packningen!!( har en stark känsla av att jag
kommer sitta på kloten med helt cp kläder eftersom jag inte var förståndig nog att packa i tid!)
men e man ung och dum så e man!!

godnatt nu till er sötisar, hejdå från den här tjejen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0