A cup of tea


Dagens blogginlägg bestod alltså av koppbilder, Helt oplanerat men det får vara så nu! Den här bilden är tagen på bagarstugan, Ålands mysigaste, finaste och mest underbara cafe' där du får dricka lös tee i stora stora koppar. Varje kopp unik då de flesta är införskaffade på olika loppisar, tror jag! underbart iallafall. Nu skall jag gå och dricka just te med min fina familj och mormor - axel och tobbe! alltså halva min familj och min mormor! så kan det gå när en lite trött småförvirrade tjej skall försöka förklara något! godnatt iallafall
Lyckorus, kom just på att jag håller på och bakar bullar vilket betyder nygräddade bullar till kvällsmat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0