Det här är värt att dö för, Jag tror mitt hjärta blöder♥

Nu är allt klickat bokat och bestämmt,  Satan i gatan vad jag är Nöjd! Veronica Maggio stockholm cirkus 20, 19:onde Augusti med Sean! Lätt var det dock inte, Vi bönade och bad snälla biljett bli min, snälla bli min. Biljetterna var nämligen slutsålda på både ticnet och Slutsålt.se, men efter blod svett och några tårar så hittade vi dom inne på biljettnu.se, Men det var fel på hemsidan, så bokningen gick inte fram. Tillsisst efter oändligt många telefonsamtal och sömnlösa nätter, Fick vi tillslut två biljetter. Två guldbiljetter, Värda mer än någon annan kan ana. Tårarna kommer forsa ner för mitt ansikte om hon sjunger Snälla bli min och jag kommer Stråla mer än solen själv när hon sjunger välkommen in, Så många minne finns invävda i hennes låtar och så oändligt många känslor. Bra och dåliga. Jag längtar som jag aldrig tidigare gjort. Ingenting kan stoppa mig, Jag kommer Veronica. Jag kommer!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0