Aldrig, aldrig, aldrig mera!

Hade min sista lektion för nians hösttermin idag! Härla pärla underbara, hörde jag FRI? :)
Är ganska missnöjd med mitt betyg då jag trodde jag skulle höja i biologi till tia men inte. Jag skrev bara tior i historiaproven men kommer jag få tia, möjligtvis. Skrev sista matteprovet idag med, det gick bra men kommer jag hålla min tia, kanskekanskekanske om jag får tia i provet. Även bilden och svenskan blev en missnöjd besviken nia. Kommer högst antagligen få 8.90 eller max 9 i medel för sporten är verkligen inte min starka sida = sjua.
jag är cpcpcpcpcp missnöjd. Vill GRÅTA!
hoppas ni har en trevlig dag ♥

hej, glad tjej


Kommentarer
siri

idaaaaa du ska inte ha för höga krav på dig själv!! du har ju asbra betyg, shitt asså :')

2011-12-15 @ 16:17:11
URL: http://shal.blogg.se/
sean

det här var nog bland det töntigaste jag hört, kom igeeen! det där är ju SKITBRA! /tjejen med 0.8 lägre i betyget....

2011-12-15 @ 16:21:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0