Pengamakerska

Nu är min faders verkstad så välorganiserad som den kan bli och alla hans älskade soptunnor är tömda. När jag har varit såhär duktig och jobbat hela dagen så skall jag bege mig mot centrum. De sista julklapparna skall traditionsenligt panikhandlas! Middagen blir på Havtorn med mamma. Skall nog kika in en skvätt på Me and mimmi för att leta efter en klockren nyårs outfit. Mamma betalar (förhoppningsvis). Känner mig vidrigt pank när jag spenderat över 140 euro totalt på julklappar, härla! Men det är det definitivt värt! Snabbt skall jag även kika in på ge foto för att drömma mig bort. Ha begären växer allt mer och min kamera ligger för stunden och dammar. Missnöje.
Ikväll skall det sys och bakas saffrans skorpor med mamma och mormor. blir nog trefvigt ♥

drömmer mig bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0