Så var djävulskapet över

Så var julfesten och nians hösttermin avklarad. Betyget höjdes med 0.08 till 9.08, helt okej men inte något speciellt! Nu vill jag bara dra täcket över huvudet och sova mig fram till julafton, Tack! Är verkligen nöjd med allas insatser i julfesten, stor som liten! Är oerhört lättad över att allt är över men jag sörjer det ändå, hade så fullt up pmed julfesten så jag glömde bort att köpa julfestklänning!! Jag glömmde, J a g! Ida jonsson, inte okej!
nu skall jag iallafall planera min nyårsoutfit. tvivlar dock på att det blir någon klänning då helgen kommer spenderas i norge. Vi reser dit i vår lilla, lilla blå bil. sex personer i samma bil. vilket betyder, en halv resveska max./person! hur skall jag överleva?
Nyårsfest blir det inte heller tal om! spenderar som sagt helgen med familjen uppe i norr. känns som jag ingått celibat mot fester och roliga stunder. sommaren du är saknad ♥
- pussar, här får ni en skymt av de fagra örhängena jag fick av john idag. bilder kommer -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0