@Sälen → Hamar → Trysil

Sitter i den obligatoriska furu vånings sängen i ett opersonligt hel inplastat sovrum. Stopp Sälen för att ladda inför morgondagen. Väckning halv sju i morgon för att äta frukost, packa bilen, kränga på mig alla skidkläder och bege mig till trysil! Är så peppad på att skida så det är inte klokt! skall bli u n d e r b a r t. Fick världens flashbacks från forna tider då vi för några år sedan genomled exakt samma sak, i exakt samma vandrarhem. Skillnaden var bara det att vår bil kunde du i princip gå igenom och benutrymme fanns i överflöd. I nuläget ligger benutrymmet på två cm så som takhöjden. Det är underbart! Så äntligen efter åtta timmar bil två timmar båt och två timmar paus är jag äntligen framme i mitt inplastade beige-ljusblåa sovrum! ren kärlek
ps. Enligt min systers pojkvänns macbook så borde det inte stå Flashbacks utan Flaskbacks, i fall att någon skulle vara intresserad. kyssar och kramar från den samma.
kanske inte riktigt passande, men en fin bild - konfirmationslägret 2011


Kommentarer
S a n n a

Fin bild :)

2012-01-03 @ 19:24:22
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0