Tillbaka på fågelskiten

Är alltså tillbaka på åland. Efter tio timmar med resväskan i handen och skavsår på foten så ramlade jag trött ner i min säng frö att inte kunna somnal. Därför är jag frukntansvärt trött då jag inte sovit mer än 7 timmar för min far har envisats med att tvinga upp min aldeles för tidigt. Jag har faktiskt inte köpt särskilt mycket, bara lite julklappar och ett par u n d e r b a r a skor. Blev en sväng till IKEA med far men eftersom jag inte behöver någonting så kom jag därifrån tomhänt. Planerar att vara duktig idag med löpturer och pluggning men jag tror inte att jag efter min långa sömnlösa natt. Tee är troligtvis min ända valmöjlighet om jag vill kurera mig. Saknar PG's te som min farmor och farfar har. Ett underbart engelskt te som Farfar köpte ett helt lager med när vi var i england. Vilket jag också saknar. England.
Lyckades efter mycket slit och möda knåpa ihop ett inlägg, ett råddigt oresonligt inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0