travellister


funderar på att slå till på den här tapeten ''eco'' av boråstapeter!

Många vet säkert redan att jag ska resa en hel del den här våren, england, stockholm, tanzania, göteborg, helsingfors...
men min kära sis reser dock enormt mycket mer! bara nu p åvåren reser hon till tanzania, rhodos, england och NY. Men jag är väll glad för hennes skull och så får hon shoppa extremt mycket åt mig! är ganska mycket sugen på endel grejs från Forever21, Topshop och så vill jag självklart ha en I♥NY tröja:)
håller tummarna för att jag får resa till cypern och fillippinerna med som friendsters nästa år!
hoppas på Paris ngn gång oxå, men det får vänta! är hemma sjuk idag så jag har kollat runt lite på vädret i tanzania, REGN, REGN, REGN!! men det är lite oklart för vi kommer att bo i hyddor på kusten. det är liksom innanför zansibar( en ö) och där är det lovat sol men i dar es saalamska det vara regn!  håller iaf. tummarna för sol och 30'C!
au revoir♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0