ett litet pytte inlägg som man egentligfen inte ser!

Fick en extrem blogg abstinens så jag tog mig samman och bestämmde mig för att klottra ihop ett litet inlägg. Ingen borde nog ändå märka det, hoppas jag! jus nu ligger nog mibn bästa vän på en solstol och steker i filippinerna! saknar henne så fruktansvärt mycket, det svider i hjärtat varje dag jag vaknar upp och märker att hon inte är hemma än! så pallra dig hemmåt nu, en anan sak som oxå suger är att jag inte föjde med den här gången så nu sparar jag alla mina resepengar och hoppas på nästa år! jag tänker spara mina sommarjobbs pengar, månadspengar, ja... allt! hoppas allt går bra påvägen hem och att ingen gigantisk "hoppfisk" flyger upp på land och äter upp dig eller att någon snygg italienare rövar bort dig men att du sedan lyckas fly genom att blända honnom med din skönhet!
en liten lista dyker nu upp på allt roligt och galet och alldeles underbart vi gjort under de gånga åren.

- sovit med keps(?)
-kokat ''kaffe''Ä( vatten och citron) i en leksaks kaffebryggare!
-gömt oss för ketshupflickan, vi såg en bloodig skräckfilm när vi var 8!!
-ätit miljoners biljarder med natt mackor!
-rest till h:fors och blivigt helt galna när vi kom in på ginatricot(????)
-frågat "chans" åt varandra på olika killar samtidigt när dom stod tillsammans!
-drömmt om att skaffa en gemensam pappegoja
-planerat att resa till filippinerna själva, vi var 10!!
-diskuterat p-piller!
-ätit galet god filippins mat!
-bråkat om en giraff?!
-ätit miljoner remmar på rockoff.
-skrattat gråtigt och stöttat varandra.

min teori om äkta vänner, true friends fight in a careful way!


Kommentarer
seean

förlååt att jag kommenterar lite sent men ..

HAHAHAHAHA! jestas vilka minnen jag har med dig :D

håhåa, det där med papegojan var .. annorlunda?

minst lika många nattmackor kommer det bli i framtiden, kära du! :)

puss!

2011-01-26 @ 15:25:43
URL: http://jeunneseean.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0