@bromma flygplats

sitter här i bromma och planet lyfter om dryga 50 min! Har en ramlösa i min ena hand och boken Mirakelmannen i min andra! Dagen har hitills löpt på bra, Jag vaknade dock alldeles för trött då jag först somnade vid 4 tiden och vaknade halv 7! inte så mysigt näe! När färjan kommit i land styrde vi stegen mot 08! Vi köpte nya vattenskidor och ring på ett lite smått annorlunda industriområde i kungenskurva efter att ha släppt av min bror vid Cityterminalen! Han skall vara borta på interRail i tre veckor(!!). Sen for vi till Långholmen, stockholms gammla fängelse och käkade en gör go lunch! Grillat lammkött( haha, jag gillar lammkött;-]) med tsatziki och pommesfrites! Fy vad gott! Ef!ter måånga om och men och en mcflurry kladdkaka så var vi tvungna att fara till flygplatsen!
Ciao, nästa inlägg från Gbg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0