Vill ha allt och ingenting, I en enda symfoni, i en stor kompott, tror det kallas lycka.

Spenderad ediverse timmar på att fixa en design och sen så råkade jag kilicka på fel ställe en gång för mycket så tror ni inte att den förstördes totalt! Visste inte vad som gått snett så jag började helt fårn början! Därför ser nu designen lite halvtaskig ut för ja... Jag pallade inte att lägga ner tid på den!
Nu kanske folket undrar vad jag gör uppe såhär sent, och det undrar jag med. Borde gå och lähha mig men jag vet inte om jag orkar ligga i min säng tills solen går upp för att sen somna tio över fem! Skall se om jag kan somna annars blir det en kall dusch el bra bok och en stor balja tee! Men först-> hänga tvätt. Våga inte ens fråga om det är roligt. Min minneskort avläsare är fortfarande trasig så nöj er med en halvtaskig cam bild!
Gnight says tha gangsta'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0