Midsommarklänning

Håller på att packa, jag skall fara med sean till hennes bekantas stuga:) skall bli jätte trevligt och Jag kommer förhoppningsvis också överleva en natt i ett tält med sean! hoppas att JAg inte blir för myggbiten bara! Jag har aldrig riktigt förstått meningen med deras irriterande gift, men gud hade säkert en tanke med det med! Igår låg jag i sängen hela dag, var helt galet skönt och jag avslutade kvällen med att vräka i mig en pizza, Aja... du måste få ha sådana dagar med! innan jag och sean far i väg på våra äventyr i lemland så skall en hastig städning av mitt rum genomföras, twittrade snabbt. Och ja, Jag ar blivit med twitter (under namnet IdaFeliciaJ)! ha en trevlig midsommar så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0