BACK on TRACK

gick till skolan helt rödögd, har en lindrig ögon inflamation! efter första timmen gick det upp för mig att jag var typ skit förkyld så jag for hem... men jag far nog till skolan imrn för då skall det skrivas matteprov,
tummen upp för det.
min vän celinda har försökt börja blogga, om hon bloggar fem ggr till så kall jag fixa en ny design åt henne!
hoppad att min snuva snart försvinner och
au revoir

här är några plagg jag köpte i helsingfors

så olikt mig att köpa mjukiströjor men den här var ändå rätt okej... H&M,19,50(
?)

sjal, perfekt till army jackor och underbar accessoar till en tråkig outfit. Vero Moda

Den ultimata kjolen, plisserd drömkjol från MONKI för ynka 30 €

och en liten twist på den "klassiska" lappade tröjan med knappar, en mycket sötare variant. H&M

mycket fler kläder inhandlades... kommer säkert snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0