suckar över allt, alla och hela jävla livet.

nej, så eländigt är det nog inte men nog kan vissa dagar vara lite jobbiga jo...
kom hem idag efter en jobbig dag. slände snabbt ihop en middag, diskar och sticker iväg för att vara barn- vakt, inser sen att jag har tagit fel på dagarna och får cykla hem igen! jag kommer hem och bleker mina skor men det råkar stänka till och en stor fläck med blekmedel vilar på min favorit lånklänning.
sjag sliter av mig klänningen oh börjar tvätta. står och tvättar den i en halvtimme oh hoppas för guds skull att den inte har blekts, Ibland har man sina dagar va?!

Nu skall jag gå och umgås med den sissta disken för att sen återgå till min kära finska:)
kastar ut lite bilder snabbt från we♥it.
au revoir♥

regarder et apprécier- titta och njut

so true


helt galet vad jag önskar mig en sådan här liten duktig hjälpreda ibland


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0