Underbara

Har haft en väldigt, väldigt bra kväll. Tittat på Wanted och en till film vid ett namn jag inte minns. Nu dricker jag te och funderar på hur jag någonsin skall finna orken att öppna mina ögon om jag inte går för att sova nu? Saknar många människor! Tänker på många, speciellt en fin. saknar.
Morgondagen är min fjortonde farsdag, det tål att firas med min fars favoritkaka, Sängkaffe, Scones och Presentkort på bakverk. Fint, något jag kan i alla fall. En gigantisk krukväxt skall han få med. En kamouflerad present till mamma. För det är egentligen lilla mor som vill ha den. Bara en ursäkt till att utöka vår redan gigantiska samling av gröna koldioxidmissbrukare som lever i misär/öken, beror på hur man vill se det.
Finaste syster kom trea i poetry slam, stort grattis! av elva deltagare, varav en är min svenskalärare(ulf♥) och en är hennes svenska lärare. Domare var hennes före detta pensionerade Pensar eller, svenskalärare. Ni väljer.
Alltså, Poetry Slam var;
en stor samling av nervösa ungdomar, stolta småsyskon och ett fåtal förlorare/svenska lärare, ni väljer som sagt. DEt var bra! mycket bra.
Avslut.
fresh, jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0